سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عمل پالایش نیابد، تا آن گاه که دانش درست شود [امام علی علیه السلام]
 

 

 

کلام عشق

رهبر معظم انقلاب تاکید کردند:
اولین اثر انتخابات این است که نشان‌دهنده حیات و خودآگاهىِ یک ملت است
 به نقل از خبرگزاری ایسنا ، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار با اقشار مختلف مردم ‌در آستانه انتخابات‌ مجلس خبرگان و شوراهای اسلامی شهر و روستا در آذرماه سال 1385با اشاره به اهمیت انتخابات در کشورمان بیان داشتند: «همچنان‌که از اول انقلاب تا امروز، ما تقریباً به طور متوسط هر سال یک انتخابات داشتیم که مردم به میدان آمده‌اند و انتخاب کرده‌اند، برگزیده‌اند، تعیین کرده‌اند، رأى و عزم خود را در صحنه عمل نشان داده‌اند و آن را به کرسى نشانده‌اند؛ این خیلى مهم است.»
ایشان با بیان این‌که "هر انتخاباتى مهم است"، خاطرنشان کردند:« اهمیت انتخابات از دو نظر است؛ یکى اصل حضور مردم است که وقتى یک ملت دست به انتخاب مى‌زند، وارد صحنه انتخاب مى‌شود، یعنى زنده است. آن کسى که براى خود انتخاب مى‌کند، زنده بودن خود را اثبات مى‌کند. انسانى که براى او تصمیم مى‌گیرند، براى او انتخاب مى‌کنند و او بیکار و بى‌تأثیر مى‌نشیند و نگاه مى‌کند، علامت حیات در او ضعیف است؛ نمشى‌توان او را یک انسان زنده یا یک ملت زنده به حساب آورد.»مقام معظم رهبری در ادامه اظهار کردند:

«اثر بعدى هم این است که وقتى اراده مردم در یک انتخاباتى وارد میدان مى‌شود، آن چیزى که بر طبق نظر اکثریت مردم و خواست و آرمان آنهاست، آن تحقق پیدا مى‌کند؛ چه در انتخاب رئیس جمهور، چه در انتخاب نمایندگان مجلس و چه در این دو انتخابى که دو روز بعد ان‌شاءاللَّه براى ملت ایران مطرح است؛ یعنى انتخابات مجلس خبرگان و انتخابات شوراها.»حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بخش دیگری از سخنانشان، بر اهمیت حضور مردم در انتخابات تاکید کردند و افزودند: «حضور در انتخابات بسیار مهم است. دشمنان شما ملت، سعی‌شان این است که حضور مردم در انتخابات‌هاى گوناگون را کمرنگ کنند. این نهادهاى انتخابى را تضعیف کنند تا نمادهاى مردمسالارى دینى در جمهورى اسلامى ضعیف شود و بتوانند جمهورى اسلامى را متهم کند. همان کسانى که افتخارشان به این است که طرفدار مردمسالارى هستند - سیاستمداران دنیایى - تلاش مى‌کنند که در ایران انتخابات‌ها کمرنگ و بى‌رونق باشد. شما ببینید نزدیک هر انتخابات، رادیوهاى بیگانه و دشمنان ملت ایران، فصل مشبعى را شروع مى‌کنند بیان کردن تا اینکه مردم را دلسرد کنند و وارد میدان انتخابات نشوند. ملت بایستى اغراض اینها را بشناسد و درست نقطه مقابل آنچه خواست آنهاست، عمل کند.







::: سه شنبه 90/11/11 ::: ساعت 9:31 عصر :::   توسط علی عرب فیروزجائی 
نظرات شما: نظر