سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوش رفتاری، دوستی را پایدار می کند . [امام علی علیه السلام]
 

 

 

کلام عشق

رقیب اصلی ملت ایران درانتخابات، آمریکا و متحدانش هستند
 رقیب اصلی ملت ایرن در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را آمریکا و متحدانش دانست.
"منوچهر متکی" روز پنجشنبه درهمایش بزرگ وحدت با عنوان "محبت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در قرآن و روایات از دیدگاه اهل سنت" که در مصلی نمازجمعه شهر گنبدکاووس برگزار شد، گفت: راهبرد آمریکا و متحدانش برای انتخابات 12 اسفند ماه، انتخاباتی کم فروغ و با مشارکت حداقلی مردم است.
وی با بی اثر دانستن این توطئه ها و تلاش های دشمنان، افزود: انشاء الله مردم ایران اسلامی در انتخابات 12 اسفندماه با حضور حداکثری و حماسی خود نشان خواهند داد که دشمنان این آرزو را به گور خواهند برد.
متکی در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به وحدت حاکم در بین اقوام و مذاهب اسلامی ایران، اضافه کرد: این وحدت و صمیمیت برگرفته از اسلام، آموزه های دینی و سیره پیامبر (ص) است.
وی با بیان اینکه دین اسلام منادی وحدت بین امت اسلامی است، تصریح کرد: اگر وحدت حاکم بین ملت ایران در امت اسلامی نیز نهادینه شود، دنیای استکبار هرگز به اهداف شوم خود علیه اسلام و ملسمانان دست نخواهد یافت.

وزیر امور خارجه دولت نهم همچنین بیداری اسلامی در برخی کشورهای منطقه و نیز شمال آفریقا را نشات گرفته از انقلاب اسلامی ملت ایران دانست و گفت: برخلاف تلاش های دنیای استکبار برای نشاندن مهره های خود دراین کشورها، خواست اکثریت مردم، استقرار حکومت اسلامی است.
متکی با بیان اینکه امروز جهان شاهد تحولی عظیم در بیداری اسلامی است که وقایع رخ داده در چند کشور منطقه تنها بخشی از آن است، افزود: جمهوری اسلامی و ملت بزرگ آن، بیرق دار این تحول عظیم هستند.
وی با اشاره به وجود وحدت و صمیمیت بین اقوام و مذاهب اسلامی در کشور بویژه دراستان گلستان و نیز منطقه گنبدکاووس، گفت: وجود وحدت و صمیمیت فعلی حاصل تلاش و زحمات روحانیون شیعه و سنی این منطقه که برگرفته از آموزه های دینی و مشترکات اسلامی است، می باشد.
وی درپایان سخنان خود نیز بابیان اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب، صفوف متحد مردم ایران و همدلی و همگرایی آنان را نشانه گرفته اند، از آحاد مختلف مردم و مسوولان، علما و روحانیون خواست تا مراقب توطئه های دشمنان باشند.
در این همایش بزرگ که با مولودی خوانی جمعی ازعلمای اهل سنت همراه بود، جمع کثیری از ائمه جمعه و جماعات ، علما و روحانیون شیعه و سنی شرق گلستان و نیز مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان و رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور حضور داشتند.






::: پنج شنبه 90/11/20 ::: ساعت 2:32 عصر :::   توسط علی عرب فیروزجائی 
نظرات شما: نظر