سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منفورترین حالتِ بنده نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، هنگامی است که شکمش پُر باشد . [امام صادق علیه السلام]
 

 

 

کلام عشق

پول گرفتن از دیکتاتور سعودی نماد سقوط اخلاقی و سیاسی اصلاح طلبان است
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه پولی که مهاجرانی از حکام آل‌سعود گرفت، پول خون مردم بحرین بود، تصریح کرد: اصلاح طلبان و فتنه گران باید خجالت بکشند که با ادعای دموکراسی دست به دامن دیکتاتور سعودی شده‌اند که حکومتش با مفهومی به نام انتخابات و مردمسالاری بیگانه است.
 پول گرفتن از دیکتاتور سعودی نماد سقوط اخلاقی و سیاسی اصلاح طلبان است
محمدحسین صفار‌هرندی مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس طی سخنانی با بیان این تحلیل که برخی گروه‌های سیاسی در داخل کشور وقتی در فرآیند رقابت‌های منطقی به احساس ضعف می‌رسند، خیال می‌کنند که برایشان مجاز است تا به هر طریقی وزن خود را افزایش دهند، گفت: در رقابت‌های منطقی، جابه‌جایی قدرت بین دو رقیب همواره متصور و در هر دوره‌ای ممکن است‌ اما گاهی این فرآیندها به مرحله‌ای می‌رسد که یک گروه استنباطش این می‌شود که اساساً از طریق معادلات داخلی نمی‌تواند توّفق داشته باشد و لذا از اینجاست که پناه بردن به خارجی‌ها شروع می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به حضور مهاجرانی در اجلاس الجنادریه و در ضیافت حکام آل سعود افزود: خطای استراتژیک شاخه‌ای از اصلاح‌طلبان از زمانی شروع شد که خیال کردند با کمک گرفتن از عناصر بیرونی (ضد انقلاب و دشمنان خارجی) می‌توانند معادله قدرت را به نفع خود رقم بزنند، یعنی احساس می‌کنند که اگر به طوری طبیعی در رقابت، نتیجه‌ای به دست نمی‌آورند، سعی می‌کنند از این طریق وزن خود را افزایش دهند.
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه گره زدن سرنوشت خود به اجنبی‌ها در ایران جواب نمی‌دهد، تصریح کرد: توسل به اجنبی در نگاه مردم ما آنقدر کثیف است که برای زمین خوردن یک گروه سیاسی کافی است که ثابت شود این گروه هم‌پیمان اجنبی شده است.
* سقوط اصلاح‌طلبان از مسیر توسل به اجنبی به وجود آمد
صفارهرندی تأکید کرد: سقوط اصلاح‌طلبان برای یک دوره طولانی مدت از مسیر توسل به اجنبی به وجود آمد.
این فعال سیاسی و فرهنگی در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه در ذهن مردم ایران همواره یک طبقه بندی از دشمنان خارجی وجود دارد و بعضی از این دشمنان بسیار منفورتر از دیگران هستند، گفت: یکی از منفورترین دشمنان در چشم مردم آزاده ایران، "آل سعود" هستند.
* نوری‌زاده عمله و روزی‌خور صهیونیست‌هاست
وی همچنین با بیان اینکه آدم‌های بی‌آبرویی مثل نوری‌زاده را به هیچ‌وجه درماجرای

ماجرای الجنادریه و این معادلات نمی‌بینم زیرا او عمله جریانات فاسد و روزی‌خور صهیونیست‌ها و وهابی‌هاست، گفت: اما آدمی مثل مهاجرانی که روزگاری در همین کشور و در همین نظام معاون آقای هاشمی و وزیر ارشاد خاتمی بوده است؛ فرض بر این است که او باید متّصف به آیینی باشد که ملزم به رعایت آن است.
* مهاجرانی به مرتجع‌ترین دیکتاتورهای عالم متوسل شده است
صفارهرندی ادامه داد: اگر این فرد (مهاجرانی) برای تقویت وزن جبهه سیاسی خود به مرتجع‌ترین نظام منطقه و بی‌بتّه‌ترین دیکتاتورهای عالم متوسل می‌شود و خود را به آنها می‌فروشد؛ در این جاست که نفرت مردم چند برابر می‌شود.
مشاور فرهنگی سپاه پاسداران همچنین با بیان اینکه "مهاجرانی فقط یک فرد نیست و نماینده یک ذائقه جمعی و یک جریان اپوزسیون در مقابل جمهوری اسلامی ایران است"، بر این نکته نیز تأکید کرد که حضور این قبیل افراد در مراسم الجنادریه تصادفی نیست.
وی با بیان اینکه بخشی از جریانات مخالف نظام که برخی از آنها هم‌کسوت اصلاح‌طلبی درون نظام را بر تن کرده‌اند، معتقد هستند که کمک گرفتن از اجنبی مجاز است، یادآور شد: اینجاست که باید نگران سقوط فرهنگی و اخلاقی اینها شد که چطور یک انسان می‌تواند از جایگاه خود ساقط شود و برای پیشبرد اهداف خود به بیگانه‌های سطح پایین متوسل شود.
صفارهرندی افزود: اصلاح طلبان و فتنه گران باید خجالت بکشند که با ادعای دموکراسی دست به دامن دیکتاتور سعودی شده‌اند که حکومتش با مفهومی به نام انتخابات و مردمسالاری بیگانه است.
* اعجاز دموکراسی از طریق این امامزاده محال است
وی با بیان اینکه اعجاز دموکراسی از طریق این امامزاده محال است، گفت: امثال مهاجرانی و جریان‌های همفکر او چقدر باید سقوط کرده باشند که برای رسیدن به خواسته‌های خود به جاهایی مثل الجنادریه می‌روند و دست به دامن حکام بی‌بتّه آل سعود می‌شوند.
* سران این جریان هم وجوهی را از سیا دریافت کرده بودند
سردبیر سابق روزنامه کیهان همچنین با اشاره به اینکه این دفعه اولی نیست که برخی پول‌ها در این قبیل مراسم به اپوزیسیون ضد انقلاب داده شده است؛ گفت: سران اینها مثل سروش و بقیه نیز پول‌هایی از این قبیل را از CIA دریافت کرده بودند و بعد هم که مدارک این پول‌های اعطا شده توسط خود آمریکایی‌ها منتشر شد، آمدند گفتند این پول‌ها دستمزد تلاش‌های آزادیخواهانه ما و اقداماتی بوده است که ما برای حقوق بشر در ایران انجام داده‌ایم.
وی افزود: آیا کسی باور می‌کند که مثلا عبدالله سعودی دلش برای حقوق بشر در ایران سوخته باشد که بخواهد برای به این مسئله به کسی پول بدهد...؟
* حق‌السکوت کشتار انبوه مردم عربستان و بحرین
صفار هرندی تأکید کرد: این پولی که اینها از سعودی‌ها گرفتند، در واقع حق‌السکوتی است که در برابر کشتار انبوه مردم در عربستان و بحرین دریافت کرده‌اند.
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: مهاجرانی در واقع پول خون مردم بحرین را از عبدالله سعودی گرفته است و من اگر روزی می‌خواستم در این زمینه پیش‌بینی داشته باشم، هرگز تا این اندازه سقوط را برای او متصور نبودم.
وی تصریح کرد: ملت ما به خوبی این را مشاهده کرد که کسانی که یک روز به بهانه مبارزه از ایران فرار کردند، امروز برای فراهم کردن عیش خود به چه کارهایی تن می‌دهند و در چه مکان‌هایی حاضر می‌شوند.
صفارهرندی اضافه کرد: شغل آنهایی که در خارج از کشور توالت تمیز می‌کنند، شرافتمندانه‌تر از کسی است که پول خون مردم بحرین را می‌گیرد.
منبع






::: پنج شنبه 90/11/27 ::: ساعت 10:47 صبح :::   توسط علی عرب فیروزجائی 
نظرات شما: نظر