سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، هرکس را که زود به زود طلاق می دهد و همسر عوض می کند، دشمن می دارد . [امام باقر علیه السلام]
 

 

 

کلام عشق

دنیا در انتخابات مجلس، بار دیگر نظاره گر اقتدار و صلابت ملت ایران خواهد بود
حضرت آیت الله نوری همدانی، با تاکید بر حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای، تاکید کرد: مردم ایران با حضورشان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بار دیگر وفاداری خود را به نظام و ارزش ها نشان خواهند داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید روز یکشنبه در دیدار اقشار مختلف مردم، با اشاره به تاکید ویژه دین مبین اسلام نسبت به مساله مهم فرهنگ، تاکید کرد: دین اسلام تاکید خاصی نست به رشد فرهنگی دارد و از این رو مسلمانان باید نسبت به این موضوع اهتمام ویژه و خاصی داشته باشند.
حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه سخنان خود با اشاره به نعمت بی بدیل انقلاب اسلامی، بر ضرورت قدرشناسی از این نعمت و حراست از آن تاکید و بصیرت، هوشمندی و وفاداری مردم به آرمان ها و ارزش ها را ستایش کرد.


استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان اینکه نظام اسلامی به رهبری امام راحل و در تداوم آن حضرت آیت الله خامنه ای، به موفقیت ها و دستاوردهای بی بدیلی دست یافته است، گفت: از ابتدای انقلاب دشمنان تمام سعی و توان خود را به کار گرفتند تا انقلاب را سرنگون کنند، اما به فضل خدا نه تنها موفق نشدند بلکه امروز امواج انقلاب از مرزها فراتر رفته و کشورهای مختلف را در برگرفته است.
حضرت آیت‌الله نوری همدانی انتخابات را از مسائل مهم، حساس و سرنوشت ساز نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: همه باید با حضور پرشور و گسترده بار دیگر مشت محکمی به دهان استکبار جهانی بزنند و آنها را در طراحی هایشان علیه نظام ناکام بگذارند.
وی حضور در انتخابات را یک تکلیف شرعی و عقلی دانست و تاکید کرد: ان شاءالله مردم همان گونه که تاکنون در صحنه بوده اند در انتخابات نیز حماسه می آفرینند و بار دیگر وفاداری خود را به نظام، آرمان های امام و رهبری نشان خواهند داد و اقتدار و صلابت خود را به رخ جهانیان خواهند کشاند.
منبع





  • کلمات کلیدی : انتخابات، یک مشت محکم

  • ::: یکشنبه 90/11/30 ::: ساعت 10:10 عصر :::   توسط علی عرب فیروزجائی 
    نظرات شما: نظر