سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیامبر صلی الله علیه و آله از مغلطه کاری منع فرمود . [معاویه]
 

 

 

کلام عشق

ستاد نمازجمعه تهران با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که نمازجمعه این هفته تهران به امامت مقام معظم رهبری برگزار می‌شود. متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:
 در تقارن ایام پر فضیلت ماه ربیع‌الاول، ولادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و هفته وحدت و آغاز دوران امامت حضرت بقیه‌الله‌الاعظم(عج) با دهه مبارک فجر که یادآور پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و نیز بیداری عظیم امت اسلامی می‌باشد، یک‌بار دیگر نمازجمعه تهران معطر به عطر حضور پیشوای فرزانه امت بزرگ اسلام، بزرگ جانباز انقلاب، محبوب قلوب مسلمین جهان خواهد شد و حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای‌(مدظله‌العالی) در جمعه دهه‌فجر انقلاب اسلامی مورخ 90/11/14 دل و جان مؤمنین نمازگزار را به نور معرفت حی سبحان و رهنمودهای حکیمانه خویش منور خواهند کرد.
ستاد نمازجمعه تهران این حضور پربرکت رهبر معظم انقلاب اسلامی در نمازجمعه این هفته

رهبر

تهران را فرصتی ذی‌قیمت دانسته، ضمن دعوت از مردم مومن، آگاه، بصیر و ولایتمدار برای شرکت در نمازجمعه این هفته تهران در محل دانشگاه تهران، انتظار دارد صفوف مستحکم و بهم پیوسته و دشمن‌شکن ملت وفادار به انقلاب، یکبار دیگر خالق صحنه‌های بی‌بدیل وحدت، پایداری و ایستادگی بر آرمان‌های انقلاب کبیر اسلامی باشد.
یقینا عظمت و شکوه حضور حماسی ملت انقلابی، مقاوم و بصیر، مثابه سندی سراسر افتخار در دفتر پایداری این مرز و بوم ثبت خواهد شد.

http://jonbesh.mihanblog.com






::: سه شنبه 90/11/11 ::: ساعت 8:46 عصر :::   توسط علی عرب فیروزجائی 
نظرات شما: نظر