سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کار نیک را به جاى آرید و چیزى از آن را خرد مشمارید که خرد آن بزرگمقدار است و اندک آن بسیار ، و کسى از شما نگوید دیگرى در انجام کار نیک از من سزاوارتر است که به خدا سوگند ، بود که چنین شود ، چه نیک و بد را مردمانى است ، هر کدام را وانهادید اهل آن ، کار را به انجام خواهد رسانید . [نهج البلاغه]
 

 

 

کلام عشق

دبیر کل حزب مردم سالاری: مشارکت مردم در انتخابات یک اصل است
تهران-دبیر کل حزب مردم سالاری گفت: مشارکت مردم در انتخابات یک اصل است و همه باید در این جهت تلاش کنند.
 به گزارش جنبش اینترنتی حضور آگاهانه، به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا)، " مصطفی کواکبیان" روز چهارشنبه در همایش انقلاب اسلامی؛ انتخابات مجلس نهم و بیداری اسلامی افزود: حکومت یک امانت است و نگاه به حکومت از منظر امانت بسیار مهم است و ما را برای حل مشکلات و بداخلاقی ها کمک می کند.
وی اظهار داشت:در بیداری اسلامی مردم می خواهند بر سرنوشت خود حاکم شوند؛ و هر اندیشه ای که بخواهد مردم را از صحنه حذف کند با آموزه های دینی و انقلابی متفاوت است.
دبیر کل حزب مردم سالاری ادامه داد: واگذاری حکومت به عنوان یک امانت در دست افراد در کشور ما از سوی خود مردم صورت می گیرد و مردم خودشان تصمیم می گیرند که این امانت را به دست چه کسی واگذار کنند.
کواکبیان افزود: با توجه به شرایط بین المللی و تحریم هایی که از سوی دشمنان بر کشور ما وارد شد تلقی ما این است که مجلس و انقلاب و انتخابات مربوط به آحاد مردم است و افکار و سلایق مختلف باید در آن حضور داشته باشند.
این فعال سیاسی با بیان این که از همه گروه ها برای حضور در لیست خود استقبال می کنیم ادامه داد: هر چه مردم ما در صحنه انتخابات حضور یابند اقتدار ملت ما در عرصه بین المللی افزایش می یابد.
کواکبیان افزود: ما در نظام جمهوری اسلامی به نظام ولایت فقیه اعتقاد داریم و هر کس که خودش را در خط امام (ره) می داند باید از رهبری معظم انقلاب تبعیت و از فرمایشات ایشان پیروی کند.

انتخابات






::: پنج شنبه 90/11/20 ::: ساعت 8:11 عصر :::   توسط علی عرب فیروزجائی 
نظرات شما: نظر

رقیب اصلی ملت ایران درانتخابات، آمریکا و متحدانش هستند
 رقیب اصلی ملت ایرن در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را آمریکا و متحدانش دانست.
"منوچهر متکی" روز پنجشنبه درهمایش بزرگ وحدت با عنوان "محبت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در قرآن و روایات از دیدگاه اهل سنت" که در مصلی نمازجمعه شهر گنبدکاووس برگزار شد، گفت: راهبرد آمریکا و متحدانش برای انتخابات 12 اسفند ماه، انتخاباتی کم فروغ و با مشارکت حداقلی مردم است.
وی با بی اثر دانستن این توطئه ها و تلاش های دشمنان، افزود: انشاء الله مردم ایران اسلامی در انتخابات 12 اسفندماه با حضور حداکثری و حماسی خود نشان خواهند داد که دشمنان این آرزو را به گور خواهند برد.
متکی در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به وحدت حاکم در بین اقوام و مذاهب اسلامی ایران، اضافه کرد: این وحدت و صمیمیت برگرفته از اسلام، آموزه های دینی و سیره پیامبر (ص) است.
وی با بیان اینکه دین اسلام منادی وحدت بین امت اسلامی است، تصریح کرد: اگر وحدت حاکم بین ملت ایران در امت اسلامی نیز نهادینه شود، دنیای استکبار هرگز به اهداف شوم خود علیه اسلام و ملسمانان دست نخواهد یافت.

ادامه مطلب...




::: پنج شنبه 90/11/20 ::: ساعت 2:32 عصر :::   توسط علی عرب فیروزجائی 
نظرات شما: نظر

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی
لازمه تداوم انقلاب اسلامی تاکید بر اصول و مبانی آن است
 سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: آنچه که انقلاب اسلامی ما را زنده نگه می دارد و در جهت پیشبرد اهداف آن و رشد و تعالی انسانی موثر است تاکید بر اصول و مبانی آن است.
کامران باقری لنکرانی روز چهارشنبه در همایش "انقلاب اسلامی، انتخابات مجلس نهم و بیداری اسلامی" با اشاره به نخستین دیدار اعضای هیات دولت نهم با مقام معظم رهبری افزود: در این دیدار مقام معظم رهبری از شعار دولت که همان عدالت و حفظ ارزش های امام (ره) و آرمان های انقلاب اسلامی بود تشکر کردند و پایداری بر این اصول را مهم تر از اصل آن دانستند.
وی اظهار داشت: باید ببنیم آنچه که امروز ما با آن مواجه هستیم آیا بعد از گذشت 32 سال از انقلاب اسلامی توانسته ایم نسبت خود را با آرمان ها و ارزش های آن حفظ کنیم و یا به بهانه رای آوری ارزش های انقلاب را کنار می گذاریم؟
لنکرانی ادامه داد: آنچه که امروز ما در منطقه شاهد آن هستیم پافشاری بر اصول و پایداری بر مبانی مدنظر است.
سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) همواره بر همراهی با مردم و مشارکت مردم در عرصه سیاسی تاکید داشتند و تاکید اصلی ما امروز این است که هر چه در صحنه عمل انجام می دهیم باید نسبت روشنی با باورها و اعتقادمان داشته باشد.
لنکرانی خاطر نشان کرد: امام (ره) عرفان حماسی را به میدان آوردند و امروز در جهان تلفیق عرفان و حماسه است که مورد توجه مردم جهان قرار گرفته و بیداری اسلامی را شکل داده است.
وی ادامه داد: درس بزرگ تلفیق حماسه و عرفان

انتخابات

ادامه مطلب...




::: پنج شنبه 90/11/20 ::: ساعت 11:13 صبح :::   توسط علی عرب فیروزجائی 
نظرات شما: نظر

مقام معظم رهبری : اتحاد و همدلی علاج قطعی بسیاری از مشکلات کشور است

رهبر 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید به اینکه :نبایدفریب لبخند دشمن را بخوریم، اظهار داشتند : اتحاد و همدلی بین مسئولان با یکدیگر و مردم و مسئولان علاج قطعی بسیاری از مشکلات کشور است.
حضرت آیت الله خامنه ای در خطبه اول نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه ، اختلاف نظر اشکالی ندارد، تصریح کردند:
در جهت گیری های نظام و انقلاب ، مسئولان باید دست یکدیگر را محکم بفشارند و به پیش روند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشتند:امسال دهه فجر ما حال و هوای دیگری دارد انقلاب های پیروز در تونس ، مصر و لیبی و حرکت انقلابی مردم به نتیجه رسید و کارهای بزرگی انجام شد و این برای ملت ایران حادثه مبارکی است .

منبع






::: جمعه 90/11/14 ::: ساعت 3:51 عصر :::   توسط علی عرب فیروزجائی 
نظرات شما: نظر

 رسانه های جهان به  اظهارات مهم وقاطع و محکم مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای واکنش نشان داد
پاسخ به تهدیدهای نظامی و اقتصادی اخیر غرب و کوتاه نیامدن از اصول راهبردی انقلاب ، مهمترین محورهایی بود که رسانه های خارجی به آن پرداختند.
خبرگزاری فرانسه سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی را در جمع نمازگزاران در دانشگاه تهران چنین بازتاب داد :
رهبر عالی ایران تصریح کرد، ایران با تهدیدهای خاص خود، به هرگونه حمله نظامی و یا تحریم نفت پاسخ خواهد داد.
آیت الله  علی خامنه ای  رهبر عالی ایران گفت:  در برابر تهدید به تحریم نفت و جنگ، ما نیز تحریم هایی داریم که در صورت لزوم و به موقع، به اجرا گذاشته خواهد شد.
وی افزود:  آنها ما را تهدید می کنند که همه گزینه ها را مدنظر دارند ... تهدید به جنگ به ضرر آمریکاست و وقوع جنگ 10 برابر بیشتر به ضرر این کشور است.
این سخنان در بحبوحه گمانه زنی ها مبنی بر تصمیم اسرائیل به حمله به تاسیسات هسته ای ایران ایراد شد.
آسوشیتدپرس دیگر رسانه غربی هم گزارش داد : آیت الله  علی خامنه ای رهبر عالی ایران گفت که ایران به هر ملت یا گروهی که با رژیم اسراییل مقابله کند، کمک می کند.
ایران به حزب الله لبنان و حماس فلسطین در جنگ با اسرائیل کمک کرده است و به دیگرانی که این کار را انجام دهند، نیز کمک خواهد کرد.
رهبر عالی ایران از اسرائیل به عنوان غده سرطانی یاد کرد که ریشه کن خواهد شد.
خبرگزاری رویترز هم در گزارشی از بیانات مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران ، نوشت : رهبر عالی ایران در جمع نمازگزاران تهرانی خاطر نشان کرد،جمهوری اسلامی تسلیم فشارهای بین المللی نخواهد شد و از فعالیت هسته ای خود چشم پوشی نخواهد کرد.
‌آیت الله خامنه ای ضمن تهدید به مقابله به مثل با تحریم خرید نفت ایران، گفت تهدید به حمله و جنگ به ضرر آمریکاست. تحریم ها هیچ تاثیری بر عزم ما در زمینه ادامه فعالیت هسته ای مان نخواهد گذاشت... در پاسخ به تهدید تحریم نفت و جنگ، ما نیز تهدیدهایی داریم که به موقع اعمال می کنیم.

رهبر

ادامه مطلب...




::: جمعه 90/11/14 ::: ساعت 3:39 عصر :::   توسط علی عرب فیروزجائی 
نظرات شما: نظر

ملت سکان کشتی قانونگذاری کشور رابه شایستگان بسپارد
قم-عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت سکان کشتی قانونگذاری کشور در چهار سال آینده را به دست شایستگان، خبرگان و اندیشمندان بسپارد.
حجت الاسلام والمسلمین :قربانعلی دری نجف آبادی:دردفتر تبلیغات اسلامی قم اظهار داشت: مجلس بسیار مهم و حضور یک نماینده لایق و ممتاز در آن در پیشبرد اهداف بسیار تاثیر گذار است.
امام جمعه اراک تصریح کرد: اگر یک نماینده شایسته به یک روستا راه پیدا کند او نه فقط برای آن روستا حتی برای همه عرصه های داخلی و بین مللی کشور می تواند نقش موثر و سازنده ایفا کند.
وی افزود: این نماینده می تواند در هر کمیسیونی حضور داشته و هر تصمیم حکیمانه ای را اتخاذ و از هر طرح و لایحه مطلوبی دفاع کند.
نماینده رهبری در استان مرکزی با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی آن را از دو جنبه ایجابی و سلبی حایز اهمیت عنوان کرد.
وی افزود: بعد ایجابی آن حمایت از رهبری و راس هرم نظام و بعد سلبی آن نیز دست رد بر سینه بیگانگان زدن است.
وی با بیان اینکه وضعیت ایران بر اوضاع منطقه بی تاثیر نیست، اظهار داشت: هر قدم که ملت ما بر می دارد نشانه پیروزی اسلام،عزت قرآن،روحانیت و مسلمانان و نه گفتن به آمریکا و خنثی کردن همه توطئه ها،تحریم ها، جنگ های داخلی و خارجی و نقشه های شیطانی آن است.
دری نجف آبادی افزود: به همین علت مردم باید

ادامه مطلب...




::: جمعه 90/11/14 ::: ساعت 9:6 صبح :::   توسط علی عرب فیروزجائی 
نظرات شما: نظر

حرف و حدیث ها درباره پشتوانه مالی خوب جبهه پایداری انقلاب اسلامی موضوع سوال "خبرهای یک"از سخنگوی این جبهه بود.
کامران باقری لنکرانی در پاسخ تاکید کرد: جبهه پایداری انقلاب اسلامی هیچ گونه حمایت مالی و مادی از داوطلبان مورد حمایت خود نخواهد داشت.
وی تصریح کرد: آبرویی داریم که برای مردم حائز اهمیت است و به همین دلیل به لیست این جبهه رای می دهند.
سخنگوی جبهه پایداری در ادامه اعلام کرد که همه داوطلبان مورد حمایت این جبهه تایید صلاحیت شده اند و تنظیم لیست جبهه پایداری در مرحله خوبی قرار دارد.
باقری لنکرانی همچنین در خصوص نقاط مشترک جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری انقلاب اسلامی افزود:

ادامه مطلب...




::: جمعه 90/11/14 ::: ساعت 8:53 صبح :::   توسط علی عرب فیروزجائی 
نظرات شما: نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >