سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل، سرچشمه حکمت است . [امام علی علیه السلام]
 

 

 

کلام عشق

آیت الله کاظم صدیقی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان؛
پرهیز نامزدها و رسانه ها از تخریب // ارتباط تنگاتنگ وحدت و بیداری اسلامی
 حجت الاسلام و المسلمین صدیقی گفت: رعایت ضوابط اخلاقی برای مردم بسیار مهم است لذا دقت لازم را همه در رعایت ضوابط اخلاقی و عدم تخریب یکدیگر داشته باشند.
 امام جمعه موقت تهران در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان، ضمن پرهیز دادن داوطلبان نمایندگی مجلس از برخی تخریبها اظهار داشت: نباید بین کاندیداهای انتخابات به اختلافات دامن بزنند.
وی با تاکید بر مسئله وحدت و موضوع بیداری اسلامی در انتخابات مجلس نهم، اظهار داشت: کشور در حال سپری کردن شرایط خاصی است چرا که جهان در مقطع بیداری قرار گرفته است. لذا لازم است که نمایندگان مجلس با یک جهان بینی دقیق وارد عرصه شوند. نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از بحث بیداری اسلامی غفلت نکننند.
صدیقی همچنین ادامه داد: نامزدهای مجلس، اسلام را در عمل و قول خود آن چنان پیاده کنند که دنیا بفمهد اسلام می تواند به بهترین وجه مملکت را اداره کند به طوریکه توانایی دارد به بهترین وجه در پیاده کرن فرهنگ اخلاقی در جامعه و حل مشکلات مالی مردم موفق باشد.
وی در ادامه به ویژگی هایی نمایندگان مطلوب اشاره کرد و گفت: کاندیداهای مجلس می بایست با اعتقاد به اسلام و همراهی ولایت وارد عرصه انتخابات وارد شوند.
وی به نامزدهای انتخاباتی گفت: نمایندگان رقابت بکنند ولی

ادامه مطلب...




::: پنج شنبه 90/11/13 ::: ساعت 9:50 عصر :::   توسط علی عرب فیروزجائی 
نظرات شما: نظر

توصیه ‌های انتخاباتی رئیس مجلس خبرگان؛
از اسراف در تبلیغات پرهیز و یکدیگر را تخریب نکنید
محمد رضا مهدوی کنی
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به مسائل منطقه‌ای حضور چشمگیر علاقه‌مندان به انقلاب اسلامی در انتخابات مجلس شورای اسلامی باعث کوری چشم دشمنان خواهد شد.
وی ابراز امیدواری کرد که بتوانیم از ایام الله دهه فجر به خوبی استفاده کنیم و هر سال برنامه هایی برای بزرگداشت آن داشته باشیم تا آثار این ایام بزرگ را فراموش نکنیم.
آیت الله مهدوی کنی در ادامه به برگزاری انتخابات مجلس نهم در اسفند ماه اشاره کرد و گفت: توصیه بنده به نمایندگی از هیئت رئیسه و اعضای خبرگان رهبری به احزاب، گروه‌ها و شخصیت‌ها این است که در جهت هماهنگی، همدلی و وحدت و دعوت مردم به شرکت پرشور در انتخابات گام بردارند.
وی افزود: شرکت مؤمنان و علاقه‌مندان به انقلاب اسلامی و ملت ایران در انتخابات می تواند آثار خوبی برای انقلاب و بقای آن و تثبیت نظام داشته باشد و ما باید در مقام تثبیت کار کنیم.
رئیس مجلس خبرگان خطاب به نامزدهای مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخابات، نامزدها طوری برخورد کنند که مردم را ناامید نکنند و از اسراف در تبلیغات پرهیز کنند و یکدیگر را تخریب نکنند.
وی همچنین با توصیه انتخاباتی به اصحاب رسانه افزود: مطبوعات، رسانه‌ها اعم از رسانه های عمومی و رسانه های خاص، مجلات و رادیو و تلویزیون اخباری که باعث دلسردی مردم در انتخابات می شود منتشر نکنند.
آیت الله مهدوی کنی گفت: رسانه ها کاری کنند که مردم علاقه‌مند به شرکت در انتخابات شوند و طوری نباشد که رقابت‌ها دلسردکننده باشد.
وی با بیان اینکه رقابت در انتخابات خوب است افزود:

ادامه مطلب...




::: پنج شنبه 90/11/13 ::: ساعت 9:28 عصر :::   توسط علی عرب فیروزجائی 
نظرات شما: نظر

انتخابات همیشه درکشور ما یک فرصت تعیین کننده بوده و به همین دلیل دشمنان برای تمام انتخابات ایران برنامه داشته و دارند.
غلامعلی حداد عادل:شامگاه چهارشنبه در همایش اصولگرایان استان فارس در شیراز افزود: آنچه بیش از هر چیز دیگری دشمنان را خشمگین می کند، حضور پرشور و همیشگی ملت بزرگ ایران در انتخابات علیرغم تبلیغات منفی آنها است.
وی ادامه داد: آنها همواره بدنبال این هستند که اگر درکشوری که مخالف سیاست های آنهاست و انتخاباتی حتی کمرنگ در این کشورها برگزار می شود، بگویند درآن کشور دموکراسی نیست.
حدادعادل اظهار داشت: دشمنان درهر زمان، خصوصا در ایام قبل از انتخابات سعی می کنند با تبلیغات منفی و دروغ پراکنی، مردم را از شرکت درانتخابات مایوس کنند، اما وقتی دیدند مردم برخلاف خواسته آنها حضوری حماسی و حداکثری دارند، توطئه ای دیگر به راه می اندازند و مانند انتخابات ریاست جمهوری، موضوع تقلب در انتخابات را مطرح می کنند.
وی افزود:

حداد عادل

ادامه مطلب...




::: پنج شنبه 90/11/13 ::: ساعت 7:10 صبح :::   توسط علی عرب فیروزجائی 
نظرات شما: نظر

حضور پرشور و آگاهانه مردم در راهپیمایی 22بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی مثل تیری است که بر قلب آمریکا و صهیونیزم وارد می شود.
حجت الاسلام سید حمید روحانی چهارشنبه درآیین گرامیداشت 12بهمن ماه سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن در بوشهر افزود: در راهپیمایی 22بهمن و انتخابات 12 اسفند ماه مردم ولایتمدار ایران اسلامی با حضور پرشور خود سیلی محکمی به بیگانگان می زنند.
وی با تاکید براینکه تا روزی که پیرو ولایت هستیم این کشور محفوظ می ماند، اظهارداشت: باند بازی های سیاسی و برخی اختلافات، نشات گرفته از جاه طلبی برخی افراد است.
این مورخ و محقق انقلاب اسلامی اضافه کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی ذره ای خودخواهی نداشت چون اگر این خصلت در ایشان وجود داشت، انقلاب اسلامی هیچ وقت به پیروزی نمی رسید.
وی با بیان اینکه تمام مصیبت هایی که در طول تاریخ متحمل آن شدیم نتیجه جاه طلبی افراد بوده است، اضافه کرد: ایثار و از خودگذشتگی امام راحل در مقابل آن همه سختی و ظلم از عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی بود.
روحانی، اضافه کرد: رهبری، ملت و مکتب از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی است.
وی بیان کرد: مهمترین ویژگی ملت ایران

سید حمید روحانی

ادامه مطلب...




::: پنج شنبه 90/11/13 ::: ساعت 6:39 صبح :::   توسط علی عرب فیروزجائی 
نظرات شما: نظر

فشار غرب برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات است
به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مسجدی  درباره تحریم‌های اخیر اتحادیه اروپا علیه کشورمان با بیان این‌که «تحریم‌ها و هجمه‌های اقتصادی چیز تازه‌ای نیست» اظهار کرد: از ابتدای انقلاب دشمنان با اعمال تحریم‌ها و هجمه‌های اقتصادی و فرهنگی تلاش می‌کردند تا انقلاب را از پا بیندازند، اما این اقدامات نه تنها تاثیری نداشت، بلکه موجب خودکفایی انقلاب اسلامی ایران شد.
وی افزود: تحریم‌ها ما را در شرایطی قرار می‌دهد که به فکر پیدا کردن راه‌های جدیدی باشیم و لذا این تحریم‌ها نه تنها تاثیر منفی ندارد، بلکه تاثیر آن‌ها مثبت نیز است و اگر قرار باشد این تحریم‌ها ضرری به ما برساند مطمئنا ضرر آن برای کشورهای غربی و آمریکا بیشتر خواهد بود.
دبیر سیاسی اتحادیه اول تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد با اشاره به التهاب روزهای اخیر در بازار سکه و ارز تصریح کرد: بخشی از این موضوع مربوط به عدم کفایت برخی مدیران می‌شود چراکه اگر مدیریت با دقت و مطالعه بیشتری عمل کند، حتی در زمان تحریم چنین التهابی نیز به وجود نمی‌آید. مسوولان در مواقعی کم‌کاری می‌کنند، اما با توجه به تحریم‌هایی که پیش‌رو داریم باید دست به اقدامات دقیق‌تری بزنیم.
مسجدی با اشاره به اهمیت نقش مردم در خنثی کردن تحریم‌ها افزود: بخشی از مشکلات مانند آنچه در بازار سکه و ارز در روزهای اخیر شاهد بودیم نیز ناشی از خود مردم است که به وجود آمدن صف‌های طولانی در مواقعی که کمی قیمت ارز یا سکه و طلا بالا می‌رود یکی از نشانه‌های آن است. مردم باید صبوری کنند و با ایجاد آرامش مطمئنا مشکلاتی را که در روزهای اخیر شاهد بودیم در اقتصاد نخواهیم داشت.
وی خاطرنشان کرد:

ادامه مطلب...




::: چهارشنبه 90/11/12 ::: ساعت 10:57 صبح :::   توسط علی عرب فیروزجائی 
نظرات شما: نظر

حجت الاسلام مهدی طائب: گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاسخ به این سئوال که وضعیت جبهه متحد اصولگرایان را در آینده چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: اصولگراها با هم متحد می‌شوند و در آینده نزدیک شاهد این اتحاد و همبستگی خواهیم بود.
رئیس قرارگاه عمار افزود: به کاندیداها توصیه می‌کنم یقین بدانند چه به مجلس راه پیدا کنند چه رأی نیاورند راجع به هر کلمه‌ای که بگویند و هر قدمی که بردارند و هر پولی که خرج کنند در آخرت باید جواب بدهند.

وی ادامه داد: این دنیا را هر جوری که ایزوله کنند می‌شود آن‌ها را دور زد ولی خدا را به هیچ وجه نمی‌توان دور زد.
طائب تصریح کرد: بر این اساس دقت کنند دروغ، تهمت، غیبت، مطلبی که نمی‌دانند و پولی که برای آن‌ها حلال نیست خرج نکنند.
وی خاطر نشان کرد: اگر 100 درصد تشخیص دادند که باید بیاین
د کاندیدا بشوند و واقعا بر اساس وظیفه آمده‌اند فقط و فقط در چارچوبی که خدای متعال تعیین کرده حرکت کنند اگر مقدر باشد رأی می‌آورند و اگر مقدر نباشد عالم و آدم‌ها به هم بدوزند رأی نمی‌آورند.
طائب گفت: خداوند متعال در این عالم مدبر است، بنده برنامه‌ریزی می‌کند ولی خدا تقدیر می‌کند بنابراین کاندیداها اگر حزب الهی هستند و از قشر اصولگرا، حتما به دنبال این باشند که اگر اصلح هستند در میدان بمانند و تشخیص اصلح را به خودشان واگذار نکنند.
وی یادآور شد: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند حت
ی برای وظیفه هم دنبال پست و مقام ندوید زیرا در آنجا دست شیطان قوی است.
طائب خطاب به مردم گفت: مردم ما از اول انقلاب ثابت کردند که در همه صحنه‌ها حضوری گسترده داشته، دارند و خواهند داشت انقلاب مال این مردم است و دشمن اگر بتواند مردم را از انقلاب جدا کند انقلاب به زمین می‌خورد و وقتی این مردم با انقلاب هستند این نظام بر پا می‌ماند.
وی افزود: ما چه بخواهیم و چه
  نخواهیم دشمن انقلاب را به شکل یک رفراندم نگاه می‌کند و دستگاه‌های دشمن این کار را انجام می‌دهند در صورتی که انتخابات، انتخابات است.
طائب تصریح کرد:

ادامه مطلب...




::: چهارشنبه 90/11/12 ::: ساعت 10:43 صبح :::   توسط علی عرب فیروزجائی 
نظرات شما: نظر

رهبر معظم انقلاب تاکید کردند:
اولین اثر انتخابات این است که نشان‌دهنده حیات و خودآگاهىِ یک ملت است
 به نقل از خبرگزاری ایسنا ، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار با اقشار مختلف مردم ‌در آستانه انتخابات‌ مجلس خبرگان و شوراهای اسلامی شهر و روستا در آذرماه سال 1385با اشاره به اهمیت انتخابات در کشورمان بیان داشتند: «همچنان‌که از اول انقلاب تا امروز، ما تقریباً به طور متوسط هر سال یک انتخابات داشتیم که مردم به میدان آمده‌اند و انتخاب کرده‌اند، برگزیده‌اند، تعیین کرده‌اند، رأى و عزم خود را در صحنه عمل نشان داده‌اند و آن را به کرسى نشانده‌اند؛ این خیلى مهم است.»
ایشان با بیان این‌که "هر انتخاباتى مهم است"، خاطرنشان کردند:« اهمیت انتخابات از دو نظر است؛ یکى اصل حضور مردم است که وقتى یک ملت دست به انتخاب مى‌زند، وارد صحنه انتخاب مى‌شود، یعنى زنده است. آن کسى که براى خود انتخاب مى‌کند، زنده بودن خود را اثبات مى‌کند. انسانى که براى او تصمیم مى‌گیرند، براى او انتخاب مى‌کنند و او بیکار و بى‌تأثیر مى‌نشیند و نگاه مى‌کند، علامت حیات در او ضعیف است؛ نمشى‌توان او را یک انسان زنده یا یک ملت زنده به حساب آورد.»مقام معظم رهبری در ادامه اظهار کردند:

ادامه مطلب...




::: سه شنبه 90/11/11 ::: ساعت 9:31 عصر :::   توسط علی عرب فیروزجائی 
نظرات شما: نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >