سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! ترس از کیفر موعود را روزی ما گردان ...و ما را نزد خود، از توبه کارانی قرار ده که محبّتت را بر آنان مقرّر داشتی و بازگشتشان را به فرمانبری ات پذیرفتی، ای عادل ترین عادلان! [امام سجّاد علیه السلام]
 

 

 

کلام عشق

حجت الاسلام مهدی طائب: گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاسخ به این سئوال که وضعیت جبهه متحد اصولگرایان را در آینده چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: اصولگراها با هم متحد می‌شوند و در آینده نزدیک شاهد این اتحاد و همبستگی خواهیم بود.
رئیس قرارگاه عمار افزود: به کاندیداها توصیه می‌کنم یقین بدانند چه به مجلس راه پیدا کنند چه رأی نیاورند راجع به هر کلمه‌ای که بگویند و هر قدمی که بردارند و هر پولی که خرج کنند در آخرت باید جواب بدهند.

وی ادامه داد: این دنیا را هر جوری که ایزوله کنند می‌شود آن‌ها را دور زد ولی خدا را به هیچ وجه نمی‌توان دور زد.
طائب تصریح کرد: بر این اساس دقت کنند دروغ، تهمت، غیبت، مطلبی که نمی‌دانند و پولی که برای آن‌ها حلال نیست خرج نکنند.
وی خاطر نشان کرد: اگر 100 درصد تشخیص دادند که باید بیاین
د کاندیدا بشوند و واقعا بر اساس وظیفه آمده‌اند فقط و فقط در چارچوبی که خدای متعال تعیین کرده حرکت کنند اگر مقدر باشد رأی می‌آورند و اگر مقدر نباشد عالم و آدم‌ها به هم بدوزند رأی نمی‌آورند.
طائب گفت: خداوند متعال در این عالم مدبر است، بنده برنامه‌ریزی می‌کند ولی خدا تقدیر می‌کند بنابراین کاندیداها اگر حزب الهی هستند و از قشر اصولگرا، حتما به دنبال این باشند که اگر اصلح هستند در میدان بمانند و تشخیص اصلح را به خودشان واگذار نکنند.
وی یادآور شد: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند حت
ی برای وظیفه هم دنبال پست و مقام ندوید زیرا در آنجا دست شیطان قوی است.
طائب خطاب به مردم گفت: مردم ما از اول انقلاب ثابت کردند که در همه صحنه‌ها حضوری گسترده داشته، دارند و خواهند داشت انقلاب مال این مردم است و دشمن اگر بتواند مردم را از انقلاب جدا کند انقلاب به زمین می‌خورد و وقتی این مردم با انقلاب هستند این نظام بر پا می‌ماند.
وی افزود: ما چه بخواهیم و چه
  نخواهیم دشمن انقلاب را به شکل یک رفراندم نگاه می‌کند و دستگاه‌های دشمن این کار را انجام می‌دهند در صورتی که انتخابات، انتخابات است.
طائب تصریح کرد:

به دلیل ویژگی‌های انقلاب دشمن تلاش می‌کند انتخابات ما را کمرنگ قلمداد کند اما مردم ما با حضور پر رنگ و پر شور خود این بار هم ثابت می‌کنند که در این رفراندم بینی دشمن را به خاک می‌مالند.
وی به وضعیت اقتصادی مردم اشاره کرد و گفت: مردم ما در عین حالی که حرکت الهی آغاز کرده‌اند ولی مسئل
ه انقلاب برای مردم مهم‌تر است بنابراین تا آنجایی که خلل اقتصادی به انقلاب ضربه نزده باشد برای مردم مهم است و درباره آن بحث می‌کنند اما همین که ببینند این خلل اقتصادی باید تحمل شود آن را تحمل می‌کنند.
طائب گفت: دولت باید تلاش کند این خلل‌ها رخ ندهد و یک قسمت هم مردم ما باید توجه داشته باشند  که ما در حال جنگ مبارزه با استکبار هستیم. 






::: چهارشنبه 90/11/12 ::: ساعت 10:43 صبح :::   توسط علی عرب فیروزجائی 
نظرات شما: نظر