سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، فراوان است و کردار، اندک . [امام علی علیه السلام]
 

 

 

کلام عشق

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی
لازمه تداوم انقلاب اسلامی تاکید بر اصول و مبانی آن است
 سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: آنچه که انقلاب اسلامی ما را زنده نگه می دارد و در جهت پیشبرد اهداف آن و رشد و تعالی انسانی موثر است تاکید بر اصول و مبانی آن است.
کامران باقری لنکرانی روز چهارشنبه در همایش "انقلاب اسلامی، انتخابات مجلس نهم و بیداری اسلامی" با اشاره به نخستین دیدار اعضای هیات دولت نهم با مقام معظم رهبری افزود: در این دیدار مقام معظم رهبری از شعار دولت که همان عدالت و حفظ ارزش های امام (ره) و آرمان های انقلاب اسلامی بود تشکر کردند و پایداری بر این اصول را مهم تر از اصل آن دانستند.
وی اظهار داشت: باید ببنیم آنچه که امروز ما با آن مواجه هستیم آیا بعد از گذشت 32 سال از انقلاب اسلامی توانسته ایم نسبت خود را با آرمان ها و ارزش های آن حفظ کنیم و یا به بهانه رای آوری ارزش های انقلاب را کنار می گذاریم؟
لنکرانی ادامه داد: آنچه که امروز ما در منطقه شاهد آن هستیم پافشاری بر اصول و پایداری بر مبانی مدنظر است.
سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) همواره بر همراهی با مردم و مشارکت مردم در عرصه سیاسی تاکید داشتند و تاکید اصلی ما امروز این است که هر چه در صحنه عمل انجام می دهیم باید نسبت روشنی با باورها و اعتقادمان داشته باشد.
لنکرانی خاطر نشان کرد: امام (ره) عرفان حماسی را به میدان آوردند و امروز در جهان تلفیق عرفان و حماسه است که مورد توجه مردم جهان قرار گرفته و بیداری اسلامی را شکل داده است.
وی ادامه داد: درس بزرگ تلفیق حماسه و عرفان

انتخابات

امروز آثار پرخیر و برکت خود را در سراسر جهان گذاشته است و به همین دلیل ما باید بیش از گذشته بر مبانی و اصول خود تاکید کنیم و تکلیف خود را به بهانه به نتیجه رساندن اهداف شخصی مان زیرپا نگذاریم.
سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت درس انقلاب اسلامی در دانشگاه ها گفت: باید به درس انقلاب اسلامی در دانشگاه ها توجه ویژه ای شود و همه ما باید در همه جا کلاممان و کارمان موید و مدافع انقلاب باشد.
وی گفت: ما هر کسی که می گوید اصولگرا و مدافع انقلاب و ولایت است را قبول می کنیم ولی در جبهه خود از کسانی حمایت می کنیم که اصولگرایی را به معنای واقعی در عمل به اثبات رسانده باشند.
لنکرانی با اشاره به سخنان برخی ها که می گویند جبهه پایداری نباید یک لیست کاملا جدا داشته باشد اظهار داشت: ما در فضای انتخاباتی نباید حرفی بزنیم که مبنای دینی نداشته باشد، آنچه در تشکل های دینی مطرح می شود این است که ما نباید قبیله گرایی کنیم.
وی ادامه داد: جبهه پایداری انقلاب اسلامی براساس معیارها و مبانی خود حرکت خواهد کرد.






::: پنج شنبه 90/11/20 ::: ساعت 11:13 صبح :::   توسط علی عرب فیروزجائی 
نظرات شما: نظر